6.09.2017

Simply you - altered frame with 13 arts products

Hello mixed media lovers, today I want to show you my altered frame - actually it's a back of a canvas ;) I have used some papers and washi tapes for my background and then I made a composition of some mdf gears and pipes, which you can also buy in our store. I have painted them with Peals Silver Paints, some Metallic Paints, sprayed a bit with black mist and at the end added a touch of waxes (Inka and Nuvo). I could not forget about tiny microbeads of course;)  It's really hard to catch how dimensional and shiny this frame is, but I really like the effect. Hope you like it too:)

Witajcie fani mixed media, dziś chciałabym pokazać Wam alterowaną ramkę, a w zasadzie tył płótna;) Użyłam taśm washi i papierów, aby stworzyć tło, a następnie ułożyłam i przykleiłam kompozycję z elementów z mdf - trybiki i rury ze Snipartu znajdziecie u nas w sklepie. Pomalowałam je farbami perłowymi i metalicznymi, dodałam nieco czarnej mgiełki, a na koniec musnęłam odrobiną wosków Nuvo i Inka Gold. Nie było sie tez bez nowych maleńkich mikrokulek;) Ciężko mi było uchwycić na zdjęciu jak mocno warstwowa jest to praca i jak bardzo lśniąca, aleja jestem bardzo zadowolona z efektu, mam nadzieję, że i Wam się spodoba:)





Products from 13 arts and the store:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...