24.08.2012

TCR #125 Journey - Kurs na mediowe LO - Mixed media LO tutorial

W kolejny piątek zapraszam Was do zabawy z paletą The Color Room. Tym razem miałam nie publikować pracy, bo ta którą przygotowałam wcześniej, przestała mi się podobać:) Ale po powrocie naszło mnie na porządki na moim skrapowym biurku - panował tam delikatnie mówiąc nieład artystyczny;) Leżały tam skrawki papierów, resztki koronek, pojedyncze koraliki, poucinane kawałki tekturek, jakieś napisy, leżały przygotowane do innej pracy suszone pomarańcze od Marty itd. Sprzątając oczywiście pomyślałam, że szkoda mi wyrzucić to wszystko, a składanie ścinków w kolejnym pudełku jakoś mi się nie uśmiechało. Tak więc co znalazłam i pasowało kolorem, postanowiłam poprzyklejać na kartonie i tak powstał ten recyklngowy scrap o podróży mojego synka:)

Another friday and another The Color Room's palette. I was thinking I'd pass this release, because I just didn't like the page I've created at first anymore;). But after coming back home from vacation, I started to clean my desk, which was quite messy with all scraps of paper, remains of lace, beads and other "rubbish" - well you can say "artistic chaos" at least;). I didn't want to throw it all away or put to another box with scraps, so I've decided to use it on my page. That way I've created really recycling page about the journey of my son:)

Postanowiłam podzielić się z Wami etapami powstawania mojej pracy, powstał więc kurs krok-po-kroku z opisem użytych technik i materiałów. To pierwszy z serii tutoriali mixed media, o które wiele osób mnie prosi. Mam nadzieję, że zachęcę Was do twórczej zabawy mediami :) Kurs po polsku:



I've decided to share with You how this page was created. I've prepared step-by-step tutorial for you, describing techniques and materials I've used. This is the first of series of mixed media tutorials, which I was asked for by many people. I hope I would encourage You to creative fun with media:) Tutorial in English: 



A oto praca:
And here is the page:



I kilka detali: Some details:

















Pozdrawiam! Best regards!

16 komentarzy:

  1. Praca cudowna - dziękuję bardzo za kursik, może w końcu spróbuję, jakoś do tej pory nie dałam rady stawić się na Twoich kursach, ale myślę, że wszystko przede mną. Gdzie można kupić gel medium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Chanaya:) Gel medium można kupić w większości sklepów plastycznych zarówno stacjonarnych jak i internetowych np. wime-art.pl:
      http://www.wime-art.pl/talens/media,i,werniksy/media,akryl/extra,heavy,gel,medium,mat,022,-,tubka,250,ml/kod~24122022

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo :) zapisałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetny LO :) Dzięki za kursik. Bardzo fajnie i przejrzyście wszystko wytłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca!i ten dodatek pomarańczy...zaskakujący i bardzo efektowny:)Dziękuję za świetny kurs:* Jestem bardzo ciekawa ile czasu zajęło Ci jego przygotowanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny scrap! Dla mnie to nie żadne ścinki, tylko bardzo przemyślana kompozycja :)
    Filmik oglądnę w domu, na spokojnie - w pracy nie mam czasu ;)
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ci bardzo kochana za instruktaż. Świetnie się oglada jak powstaje taka cudna praca. Pomarańcze mnie zwaliły z nóg- extra

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna praca i świetnie opracowany kurs!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzu! :* Chylę czoła :)tak naprawdę to wciąż jestem zgięta,bo wracam tu i wracam i wciąz pochylam niżej i niżej wobec Twego talentu i... no nie ma szans się wyprostować:) To ja już zostanę tu blisko ziemi trwając w uwielbieniu! :)CUD kolejny CUD :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. I to rozumiem! Połączenie przyjemnego z pożytecznym :) I scrap jest i porządek na biurku.... A scrap piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja...muszę się kiedyż tego nauczyć:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks very nice blog!
    Also visit my web site ; my blog site

    OdpowiedzUsuń
  12. Useful info. Fortunate me I discovered your site accidentally, and I'm shocked why this accident did not happened earlier! I bookmarked it.
    My web-site ... click here button

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż głupio się powtarzać :) ale świetna praca :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już tą kolorystykę TCR u Żanki i uznalam ją za naprawdę bardzo trudną. Ty cudownie połączyłaś te kolorki...jak na mistrzynię z DT przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for the awesome tutorial! I'm so inspired to give this a try!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...