21.12.2011

Warsztaty u pierwszaków :)

Dzisiaj za mną wspaniały, twórczy poranek u pierwszaczków:) Miałam przyjemność poprowadzić warsztaty z klasą mojego starszego synka, oj działo się :) 27 twórczych i pełnych zapału duszyczek przygotowywało karteczki świąteczne, niektórzy zdążyli zrobić po 3 sztuki :D Karteczki wyszły piękne, a dzieci były zadowolone, tak więc i mi się buzia śmiała:)

Oto moje proste karteczki pokazowe przygotowane specjalnie dla dzieciaczków:




A to moje zuchy przy pracy:




A tu już cała klasa ze swoimi pięknymi karteczkami:



Jutro idę odwiedzić I b :):):)

 A prezenty i dekoracje, pierniczki i wszystko inne będę robić w piątek:)

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :*

14 komentarzy:

  1. życzę ci baaaaardzo długiego piątku! :)

    i podobnego zadowolenia z jutrzejszych warsztatów, bo widać, ze praca była intensywna i rezultaty super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wkrótce czekają warsztaty z klas od 0 - 2 więc bardzo uważnie się przyglądałam zdjęciom :)
    Gratuluję tak zdolnej grupy.
    karteczki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa takie warsztaty ! :-)) A zadam takie prozaiczne pytanie: czy sprzęt był Twój?? :-)), bo ja nikomu nie dam dotknąć nawet nożyczek ! ;-))
    A karteczki i Twoje i maluchów śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piekne karteczki i slodkie dzieciaczki!
    Moze kiedys upieczemy razem pierniczki? dzieci beda wycinac, my tylko wstawiac do piekarnika i scrapowac w przerwach ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach widać, że dzieci zadowolone z warsztatów :) Super!

    Życzę Ci miłych i radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ayeeda cudne kartki a dzieciaki widzę zadowolone strasznie :D

    ej a co jest w rogu tej pierwszej? Te zielone kółeczka! Co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny:)

    MIa - ja nie mam problemu z pożyczaniem sprzętu:) A poza tym wcześniej w domu większość przygotowałam, wycięłam, posegregowałam - dzieci bardziej dla zabawy i sprawdzenia wycinały sobie różne kształty dziurkaczami:)

    Bellaidea- bardzo chętnie się piszę na takie pierniczkowe scrapowanie:):):)

    Wikucha to są koraliki przyklejone za pomocą magica.

    Idę odpoczywać, bo od 8-mej rano jestem na nogach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Atmosfera twórczych poczynań była- jak widać- radosna, dzieciaki zadowolone,
    a to najważniejsze;) Moi wychowankowie też uwielbiają takie zajęcia- zwłaszcza, gdy jest to prezent dla mamy lub taty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mają śliczne ławeczki.... U mnie w szkole to jeszcze takie z PRLu stoją.... :) Super pomysł z warsztatami :) Spokojnych, rodzinnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki śliczne,a Ia -same słodziaki!
    Pozdrawiam świątecznie:
    http://karteczkowoani.blogspot.com/2011/12/zyczenia-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne dzieciaki i świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prace przygotowałaś. a warsztatów z dzieciaczkami to Ci zazdroszczę. też bym tak chciała. maluchy potrafią być bardzo utalentowane i kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki. Takie warsztaty, to z pewnością niesamowita radość i ogromny zastrzyk pozytywnej energii!
    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super przygoda z takimi warsztatami i nie lada wyzwanie:)piękne prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...