15.12.2011

Świąteczny wianek

Witajcie:) 
Dziś na portalu Scrapujące Polki rusza wyzwanie AA/MM#12, w którym Karola zaprasza do stworzenia wianka, wykorzystując oczywiście media, w tym farbki. To mój debiut na portalu jako projektantki, więc lekki stresik jest:) 

Ja przygotowałam wianek na drzwi na dużej bazie styropianowej.

Tak wygląda gotowy:


Styropianowy wianek owinęłam ciemnozielonym łańcuchem choinkowym, który jak wszystkie inne dodatki potraktowany jest białą i złotą farbą akrylową. Inne media: brokat w kleju, mgiełka Perfect Pearls Copper, brązowa farba akrylowa. 

Do dekorowania użyłam m.in pociętych kawałków starych brokatowych gałązek i listków, kokardek, pociętego łańcucha, koralików, guzików, piórek.

Przed mediowaniem poupinany już wianek wyglądał tak:



Na wianku znalazły swoje miejsce również 2 ręcznie robione kwiaty wg kursu Pasji Kati, ja korzystałam z kwiatów wyciętych wykrojnikiem:


Tak wygląda gotowy, już "pomediowany" kwiat:


Jak wspomniałam wszystkie dodatki delikatnie pomalowałam farbkami -biała metaliczna farbka tworzy efekt skrzenia, a złota dodaje ciepła, przytulności. Brokat daje piękny połysk.




Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu, które mam nadzieję zachęci Was do stworzenia wielu pięknych wianków:) Zobaczcie też koniecznie co wyczarowała Karola i Pampuch:)

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Mój boże, jakie te Twoje wianki są cudne... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stresik zupełnie niepotrzebny - wianek jest cudny :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i widać tworzony z sercem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek! Lubię zmediowane prace i lubię takie sfatygowane kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna ozdoba drzwi, moj wianek sie tworzy :) bedzie ozdoba stolu ze swiecami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Twoje wianki są rewelacyjne! Również uważam, że stresik jest zbędny. Z takim talentem wszystko się uda :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek jest cudowny. ja poza moim misiowym za żaden inny zabrać się nie mogę. może jakiś kursik zmontujesz, jak wyszykować takie cudo??? albo w prezencie świątecznym podeślij mi osobisty przepis na udany wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu cudowny! Gdybym ja miała tak odwagę mediować...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...