10.12.2011

Starcie z Dreamerem

Nie mogłam odpuścić tego wyzwania. Po pierwsze dlatego, że papiery z kolekcji Dreamer zaprojektowane przez Finnabair dla 7 DotsStudio są niesamowite i w końcu chciałam spróbować swoich sił w starciu z nimi na dużej powierzchni. Po drugie zdjęcia z mojej ulubionej letniej sesji młodszego synka leżały i aż prosiły się o oscrapowanie;)

Wyzwanie "Laboratorium" na blogu 7 dotsstudio było idealnym momentem na to, by taki LO powstał:)

Zgłaszam zatem tę moją Dreamerową pracę, w której wykorzystałam papiery i naklejki z tej kolekcji:

(kliknij by powiększyć)

Kilka zbliżeń:




Serdecznie pozdrawiam i dziękuję wszystkim za tyle niesamowitych komentarzy i gratulacje :*


14 komentarzy:

  1. Wow! Bosko! Ta kolekcja jest stworzona dla takich "medialnych duszyczek", jak Ty :) świetna praca :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca! Ale klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są Twoje prace. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się tu dzieje - świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca - mnóstwo tu bałaganu i detali - czego można chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piorunująca praca!!! Jestem pod wielkim wrażeniem ! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu świetny! fantastyczna faktura! i cuuuuuuudne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione, ale szczere gratulacje :) !!!
    Praca piękna, tyle cudnych warstw, obśliniłam się do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita i klimatyczna praca ,LO pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! ale cudo wyczarowałaś. jestem ciekawa, jak się pracuje z tymi papierami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim!!! Lakuna - pracuje się bardzo dobrze! Przyjmują świetnie media, nie marszczą się, naprawdę się nad nimi znęcałam:) Są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny! Jak ja bym chciała tak umieć operować mediami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jestem pod wrażeniem! Maksymalnym! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...