3.12.2011

Na fioletowo i niespodzianka:)

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i tyle niezwykle miłych komentarzy:* Zrobiło mi się tak miło, że mam dla Was małą niespodziankę, ale o tym na końcu:) Najpierw pomęczę Was kolorem fioletowym:)

Wyjątkowo podobają  mi się w tym roku takie odcienie kartek i dekoracji świątecznych - biel, fiolet, ciemny turkus, srebro, ecru...

Pierwsza kartka leci na wyzwanie "nieco świąteczne" na blogu sklepu Stonogi.pl. Nie wiem, czy moja kartka jest jakoś specjalnie nietypowa, ale na pewno kolor trochę niestandardowy i może koraliki są nieco odmiennym uzupełnieniem kompozycji:)




Druga kartka w fioletach wygląda tak:



Następne fioletowo-białe odcienie znalazły swoje miejsce we wpisie do wędrującego albumu Pampucha pt. "Magia Świąt":







Trochę mocniejszy odcień fioletu zastosowałam przy wpisie do Przepiśnika k.a.s.i. - użyłam papierków z Galerii Rae i na jej wyzwanie nr 7 "Kulinarnie" poleci ta praca:)

Bez tagów:


I już z przepisami:)




A na koniec obiecana niespodzianka:)
W związku z tym, że wyjątkowo spodobała Wam się grungowa bombka i nawet co niektórzy zaoferowali chęć jej posiadania, ogłaszam EKSPRESOWE MIKOŁAJKOWE CANDY, gdzie do wygrania będzie właśnie wspomniana bombka grungowa oraz garść świątecznych i nie tylko przydasiów:) Losowanie odbędzie się 6 grudnia 2011. 
Zasady są proste - posiadacza bombki i przydasiów wylosuję spośród osób, które zostawią komentarz pod tym postem i zaoferują chęć posiadania tych słodkości, do 05.12.2011 do godz. 23.59. :)
Nie musicie nigdzie wklejać banerka, bo to głównie niespodzianka dla TU-zaglądaczy:) 

Pozdrawiam, na fioletowo:):):)

34 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają twoje prace w fioletach,zwłaszcza ta pierwsza kartka.Cudeńka.Bombka śliczna,taka inna,pomysłowa.Wyrażam jako pierwsza chęć jej posiadania :):)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah - ja ostatnio jak się próbuję zmobilizować do zrobienia świątecznych kartek, to też tak jakoś wkoło tych fioletów chodzę, ale nie przełamałam się jeszcze - tymczasem Ty pokazałaś, że naprawdę warto, bo piękne kartki i wyszły!
    A po bombkę ustawię się w kolejce licząc na szczęście bo jest naprawdę FANTASTYCZNA! :-) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę się na to! Chce mieć Ayeedowską bombkę a choince :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym coś tak niezwykłego:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza kartka jest super :)

    A Bombkę no jasne, ze chcę, już wcześniej pisałam. Jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fioletowe inspiracje. Kurcze jak zawsze mnie powaliły. Wpisy świetne. Szczególnie urzekający ten dla Pampuszka.
    No i co na bombeczkę mam piekielną ochotę, dlatego pomimo tych moich problemów z netem siedząc pół godziny i klikając zamieść komentarz:) Mamnadzieję, że to mnie się poszczęści hehe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet na Święta... rzeczywiście nietypowo, ale jak pięknie !!! Ja też, ja też jestem chętna na taką bombeczkę !!! :)) Ściskam kciuki do Mikołajek, a nuż mi się poszczęści. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu ja też chce taka bombke:) cudowna....

    OdpowiedzUsuń
  9. bombka cudna, moja choinka byłaby szczęśliwa z taką ozdoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te fioletowe prace, nie mogę się napatrzeć. I zapisuję się ekspresowo na ekspresowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, Ty powinnas ja jakos sklonowac :).
    Fiolety w Twoim wykonaniu eleganckie i wciaz cieple nawet w chlodnym odcieniu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże, jakie cudowne fioletowości!!!! Pokazałaś dziś znów mnóstwo cudnych prac, co jedna to piękniejsza!!! :*

    Ja chcę bombkę, ja chcę, ja!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczki przepiekne bardzo lubie kolor fioletowy :) Z przyjemnoscia zapisze sie na candy bo bomka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace są nieustającą inspiracją :D Lubię tuzaglądać :D Bombka -cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mrrr... uwielbiam fiolet :)))
    Cudne prace!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj!
    Zaglądam tu często, jednak zawsze brakuje czasu, żeby napisać choć kilka słów. Podziwiam Twoje prace na blogu Kreatywnego Zakątka i jestem nimi zachwycona :) Fioletowe kartki są cudne, bardzo oryginalne! I nie darowałabym sobie, gdybym nie wzięła udziału w candy z taką śliczną bombką w roli głównej :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne te fiolety!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne prace, a bombka ta w stylu
    grunge mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję w kolejce po tę cudną bombkę, nie sposób się jej oprzeć :) A kartki w fioletach wymiatają... Cudne, magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace- stworzyłaś urocze klimaty:)
    Na bombkę się piszę, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne fiolety!
    I kartka i wpis klimatyczne!
    Chętnie przygarnę bombkę!;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne te fiolety...niemal magicznie to wygląda:)
    bombeczkę chętnie przygarnę z wielką radością:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace, piękna bombka w charakterystycznym stylu :-) Oczywiście, że ustawiam się do niej w kolejce :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurcze!! I ja się po bombkę zapiszę!! Wystawię na honorowym miejscu!!

    Karteczki super! zwłaszcza ta pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeny jaka piękna! też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie się dopiszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te fiolety,a bombeczka cudna :) I oczywiście chętna jestem na przygarnięcie takiego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne kartki!!! Staję w bombkowej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja chciałabym taką cudną bombkę :)
    A karteczki śliczne, piękne fiolety!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja pozowolę sobie nie przegapić takiej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany tak jestem zabiegana ,że dopiero teraz zobaczyłam twój wpis do mojego albumu :)
    Wspaniałe fiolety, uwielbiam nietypowe kolory na święta. Cudowny wpis już nie mogę się doczekać kiedy go zmacam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne te wszystkie kieszonki i zakładki w przepiśnikowym wpisie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fiolet jest zdecydowanie nietypowy na święta, pięknie go we wszystkich pracach wykorzystałaś!!!

    i dziękuję za udział w stonogowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...