6.12.2011

Halo tu Święty Mikołaj:)

No może nie we własnej osobie, ale trochę się tak czuję ogłaszając wyniki mojego mini-bombkowego-candy:)

Ale zanim wyniki, potrzymam Wam w niepewności i pokażę Wam jeszcze dwa bliźniacze stroiki zrobione na dość dużych wiankach styropianowych dla przemiłej mojej koleżanki :)







No dobra:) Przystępujemy do najważniejszego:)

Bardzo Wam przede wszystkim dziękuję za udział w zabawie i cieszę się, że aż tyle osób wyraziło chęć posiadania mojej bombki oraz garści słodkości. Tak naprawdę już za to, że chcecie mieć coś mojego i że zaglądacie tu i zostawiacie przemiłe komentarze obdarowałabym Was wszystkich:) Ale niestety nie mogę... nie chciałam brać na siebie odpowiedzialności, dlatego poprosiłam o wylosowanie szczęśliwej osoby mojego młodszego synka, który adekwatnie do dnia i sytuacji ma na imię MIKOŁAJ:)

Uwaga! Ta oto bombka 

i garść słodkości poleci do...
Ta dam!
Solenizant losuje...



Gratuluję april79 !!! :)

Ale, że dzisiaj jest dzień dawania prezentów, a ja uwielbiam dawać prezenty to losowaliśmy dalej :) Bombki już co prawda nie mam drugiej, ale jakąś inną moją pracę + małe niespodzianki  przygotuję dla:



oraz dla:


Gratuluję :)

April, Zuzik i Karolę proszę o adresy na maila: a-do@wp.pl

Na koniec postanowiłam lewą ręką od serca wylosować sama jeszcze dodatkową osobę, dla której również przygotuję mikołajkową niespodziankę:)
I proszę kto mi się wylosował?


Kasiu - widać, że bliska memu sercu jesteś :*

Wszystkich wylosowanych i nie wylosowanych pozdrawiam serdecznie i dziękuję jeszcze raz za zabawę:)
Pewnie jeszcze nie jedno candy u mnie będzie!

Udanych Mikołajek wszystkim życzę :*

17 komentarzy:

  1. Super wiadomość!:-)
    Bardzo się cieszę, że zostałam wylosowana przez samego Mikołaja!:-)
    Dziękuję!!!:-)
    Gratulacje dla pozostałych Zwyciężczyń!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)
    Wszystkiego naj, Mikołajku!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się cieszę.Dziękuję Mikołaju:)Gratuluję pozostałym wylosowanym i serdecznie pozdrawiam.
    A dla Mikołajka wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aido, Kochana i Ty jesteś mi bardzo bliska.
    Jesteś niezwykle ciepłą osóbką i ogromnie się cieszę, że dane nam było się poznać osobiście :)
    To dla mnie ważniejsze niż jakakolwiek niespodzianka. Ale oczywiście z tego też się cieszę :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach z tego wszystkiego zapomniałam złożyć życzenia solenizantowi. Wyściskaj Go od cioci Kasi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam napisać że wianek jest cudny,taki klimatyczny.Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :-))) Świetny post, ale napięcie już widziałam oczami wyobraźni na końcu tych wszystkich zdjęć "MIA" - no cóż nie udało się tym razem :)). Gratuluję tym wszystkim Szczęściarzom !

    Piękne wianki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne Mikołajki i cudne te Rączki:) dziękuję bardzo ja i moja choinka;) i adres już oczywiście posłałam:)
    Uściski dla Solenizanta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wieńce, wyglądają jak oszronione :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby w zimowej kolorystyce! A wygranym gratulacje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :)
    Wianki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stroiki są fantastyczne i niezwykle delikatne:)) Przebija z nich prawdziwa magia świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stroiki cudne, piękne kolory:)
    A dziewczynom gratuluję!
    Dziękuję za zabawę i udanych Mikołajek życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wieńce. Śliczne. Gratulacje dla wylosowanych i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    Wieńce są przepiękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wianki są wręcz obłędne. uwielbiam taką kolorystykę. mroźna i piękna. zwyciężczyniom candy gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyń. Ja się wczoraj chciałam zapisać, a tu już wyniki :D
    Wieńca są prześliczne. Wyglądają jak zmrożone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jakim cudem je przegapiłam... ale te wianki są o-błęd-ne... niesamowite, cudne, te kolory, mistrzostwo po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...