21.10.2011

Trochę różności


Nie macie wrażenia, że doba się skróciła ostatnio? Mi zdecydowanie:) Zanim cokolwiek zrobię już jest wieczór i spać się chce, dzień za dniem ucieka, a wokół tylko zaległości we wszystkim. Jak do tego dorzucimy choroby, wizyty lekarskie, to z tego równania wynik wychodzi wiadomy - praktycznie zero czasu na scrapowanie i blogowanie:( Ubolewam nad tym i tylko mam nadzieję, że to przejściowy kryzys czasowy, a ja wrócę w końcu z większymi projektami, bo w głowie kłębi się aż od pomysłów:)

Dziś chcę pokazać dwie kartki, które z inicjatywy Fussi, zostały zrobione przeze mnie i mojego synka na spotkaniu scrapowym Kwiatu Dolnośląskiego w niedzielę - wraz z innymi karteczkami wykonanymi przez dziewczyny z KD pofruną do dzieci z "Marzycielskiej Poczty"

Marzycielska Poczta.

Tak powstawały karteczki (zdjęcie zapożyczone w bloga Kwiatu Dolnoślaśkiego, po szerszą relację zapraszam tu):

To moja:

A to synka:

Oczywiście czytając tyle historii dzieci nie mogłam poprzestać na dwóch i już leży przygotowany cały stosik różnych karteczek do wysłania:) I Was zachęcam do przyłączenia się do akcji, dla nas to nic wielkiego, a dzieciom sprawi ogromną radość. 

Na spotkaniu rozpoczęłyśmy też edycję wędrujących przepiśników, tutaj mój - owocowy:





W tzw. międzyczasie powstało kilka drobiazgów:

ATC na wymiankę z Mizią (zorganizowaną przez Matilde pt: "Urodzinowe życzenie"):



W tym miejscy dziękuję Mizi za cudownego Ateciaka i resztę cudowności :*


Zrobiłam też dwa mini notesiki na lodówkę:



Na koniec chciałabym przypomnieć i zaprosić do wykonania prac na dwa wyzwania:
- wyzwanie nr 2 na blogu Kreatywnego Zakątka - do 25 października (nagrodą jest m.in. 50 zł. na zakupy i gościnne projektowanie)
- moje wyzwanie "Ptaki Jesieni" na blogu Kwiatu Dolnośląskiego (nagroda to spory zestaw materiałów scrapowych i jedna z moich prac) - jeszcze jest czas do 31 października.

A ja powoli szykuję się do warsztatów (to już za tydzień) i w końcu zaczynam robić karteczki świąteczne:)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Ło jeee, tyle cudów nawrzucałaś, że już nie wiem, co komentować!! :D Kartki przepiękne, rośnie Ci godny następca :)) Przepiśnik mmmm, zapowiada się ciekawie, a ja ciągle nie mam czasu na zrobienie takiego dla siebie :/ i zapomniałam, co jeszcze chciałam napisać :D :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż różności, a wszystko takie śliczne i kolorowe.
    Sama nie wiem coa najbardziej mi się spodobało. każda praca ma w sobie to coś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestescie wspanialym duetem :)
    Mam nadzieje ze kiedys uda nam sie spotkac i poscrapowac razem - rowniez z dziecmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, a synuś idzie w ślady mamy- i to z jakim rozmachem:) Wędrownik piękny- pewnie wróci pełen ciekawych przepisów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna fotorelacja ze spotkania Kwiatu Dolnośląskiego:)...brakuje mi takich spotkań...
    zaciekawiły mnie wszystkie prace...ale najbardziej karteczka Twojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobieto! Ty to jakiś tytan pracy jesteś! jak Cie się udało w tak krótkim czasie tyle cudowności wyczarować. a synek wiadomo po kim talent odziedziczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam tego ateciaczka! :D Dziękuję również za wymianowe cudeńka i pozdrawiam! :*** Karteczki i przepiśnik przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...