21.03.2011

I ja tam byłam....

choć miodu i wina nie piłam, to fajnie się bawiłam:)
Cała fotorelacja i wrażenia ze Skrapowiska w Łodzi znajdziecie tutaj:
Nawet ja się załapałam na fotę z Piekielną Owieczką:)

No cóż pogadałam, obkupiłam się i poznałam wiele cudownych scraperek. Ja jeszcze jestem świeżynką w tej grupie, a większość dziewczyn już świetnie się zna, ale naprawdę atmosfera była fantastyczna.

Ja przygotowałam kilka prac na tę okazję - ta specjalnie na Scrapowisko na konkurs sklepu scrap.com - kartka wg kursu Brises - easel card:



Kartka sklecona na szybko wieczorem przed wyjazdem  na konkurs Scrap Pasji, wg mapki:



I moje pierwsze ATC, na konkurs scrapki.pl:



Głowa po Skrapowisku pełna pomysłów, torby pełne nowych materiałów, 
więc nic tylko skrapować:)

1 komentarz:

  1. Zajrzałam tu z ciekawości jakie wspomnienia przywiozłaś z zeszłorocznego scrapowiska bo ja jako bardzo początkująca mam wiele obaw i mentalnie bliżej mi do Ciebie początkującej czyli sprzed roku właśnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...